Sürekli ikinci plana atılmak. kinci olmakta haksızmıyım?

sürekli başarılı olsam bile başarısız gibi davranıyorlar sürekli ezikliyorlar
ama diğerleri başarısız bile olsa benden üstün tutuyorlar
ben hastalansam mutlu oluyorlar
keşke ölse geberse falan diyorlar büyük ihtimalle

bende herşeyi satıp başka bir şehre taşınmayı pilanlıyorum
hayatları boyunca aileme muhtaçtılar ailem yardım etti büyütü destek çıktı
ama nankorler

amcaların evine gitsem niye geldin diyorlar
benim annem onların çocukları gelince yavrularım bebeklerim kızım diyor oğlum diyor bana nasıl davranıyorsa onlarada öyle davranıyor

ama onlar aç gözlü nankörler
Sürekli ikinci plana atılmak. kinci olmakta haksızmıyım?
Cevapla