Artık insanları ikinci plana alıyorum. Sizce de doğru olan bu değil mi?

Artık insanları ikinci plana alıyorum. Sizce de doğru olan bu değil mi?

Hep başkalarını düşündüm bu yüzden hayatta olmak istediğim yere kendi istediğim gibi bir hayat yaşayamadım, ama şimdi kendimi ön plana aldım hedeflerim var ilgilendiğim şeyler bunlar önceliğim

Artık insanları ikinci plana alıyorum. Sizce de doğru olan bu değil mi?
Cevapla