
Hep başkalarını düşündüm bu yüzden hayatta olmak istediğim yere kendi istediğim gibi bir hayat yaşayamadım, ama şimdi kendimi ön plana aldım hedeflerim var ilgilendiğim şeyler bunlar önceliğim

Hep başkalarını düşündüm bu yüzden hayatta olmak istediğim yere kendi istediğim gibi bir hayat yaşayamadım, ama şimdi kendimi ön plana aldım hedeflerim var ilgilendiğim şeyler bunlar önceliğim
Bunu hep yapmak istedim ama yapamadım. Kendimi, isteklerimi hep arka plana attım. Almadım, giymedim, yemedim, gezmedim. Şimdi hirslaniyorum, ama yaş gitti
Günaydın uyanda balığa gidelim🤦♂️
Hayatında ilk sıraya kendşni koymalısın sen mutlu değilsen yaşadığın hayatın hiçbir anlamı kalmaz olaya böyle başla.
Cevap
5Cevap
Elbette herkesin önceliği kendisi olmalıdır. Bazı durumlarda ufak tefek istisnalar olabilir elbette ama genel anlamda doğrusu budur
Önde olsa be olur arkada olsa ne olur hepsine seni kıracak yüzü verme yeter…
Kendini ön plana algidiginda. Herkes olması gerektiği yerde olacak. Başka bir şey yapmana gerek kalmayacak.
İkinci plana alıyorsan sen üçüncü plandasin birinci planda olmaya gayret et
Bu durum gerçekten karmaşık olabilir.,,,
Bence de önce can demenin vakti gelmiştir.
Evet
Şimdi doğru yoldasın
Dogru olan
Helal, işte bu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?