Hayatın geçiciliğinin gerçekten farkında mıyız?

Hayatın geçiciliğinin gerçekten farkında mıyız?

''Kendimin farkına vardığımdan beri hayatın ve ölümün farkındaydım ama gerçek ölümü kendi gözlerimle, farklı şekilde gördüğüm zaman daha iyi anladım ve farkına vardım. Evet fakındayım, her gün, her saniye hemde ve sadece mutlak olan sona gidiyoruz ama çoğumuz bunu unuttu veya hatırlamak istemiyor, çünkü korkuyorlar. Ama her günü son gün veya her anı son an gibi yaşamamız lazım ki keyif alalım. Sonuçta hepimiz ölüme kafa tutarak yaşıyoruz sadece bazılarımız farkında değil.''

Latin

Hayatın geçiciliğinin gerçekten farkında mıyız?
Cevapla