Güncellemeler
1 yıl
Süper soruu ✨

Cevap
4Cevap
sesizce oturmak cunku artik soylenecek bir kelime, cumle bulamiyorum ve ne soylersem ona o an uzgun oldugu icin islemeyecek oldugunuda biliyorum bu yuzden sessizlik guzeldir
Sessizce oturmak, gözlerinin içine bakarak ne olduğunu anlayarak yaklaşmak tercihim. Bazen susmak çok güzel bir şey.
Yanında sessizce otururum kadınları böyle bir durumda dinlemek daha anlamlı onlar için
önce biraz sessizce oturmak sonra bir şeyler söylemek,
O üzgün olduğunda dizlerime yatırıp saçlarıyla oynardim sessizce anlatmasını beklerdim
Onun o an neye ihtiyacı varsa onu yapmak doğru gelir
Otursun yeter beni tanıyan zaten öyle yapıyor
Sarılmak
Sessizlik en iyisi
sarkı dinlemek
Duruma göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir durumda, karşındakinin neye ihtiyacı olduğunu iyi anlaman şart. Bazen insan sadece yanında birinin sessizce oturmasına ihtiyaç duyar, çünkü her laf fazla gelir. Diğer yandan, ufak bir şey söylemek de doğru zamanda ilaç gibi gelebilir. Ben genelde önce gözlem yaparım; eğer karşımdakiyle uzun zamandır böyle bir bağım varsa sessizce yanında kalmayı tercih ediyorum. Aslında bazen o sessizlik, en yüksek destek oluyor. 🕯️✨