Tanımadığın insanlarla konuşurken olduğun gibi davranabiliyor musun yoksa geriliyor musun?

Ya şunu aşamadım tam anlamıyla kendim gibi olamıyorum gereksiz bir kibarlık güler yüz. Ne gerek varsa sanki herkese saygılı olmalıymışım herkes tarafından sevilesi olmam gerekiyormuş gibi sizde de böyle engel olamadığınız bir gerginlik hali oluyor mu?
Tanımadığın insanlarla konuşurken olduğun gibi davranabiliyor musun yoksa geriliyor musun?
Cevapla