Herhangi bir uygulama üzerinden tanımadığınız insanlar ile sesli konuşur musunuz?
Ben çok seviyorum ama şu an konuşacak kimse yok :)
Ben çok seviyorum ama şu an konuşacak kimse yok :)
konuşulabilir ama ben telefonla konuşmayı sevemediğim için sesli mesajlaşmaya okey olabilirim en fazla :D
Cevap
6Cevap
Discord vardı oradan sesli sohbet ediyorduk KS'den birkaç kişiyle sanırım kanallar silinmiş kimse kalmamış
Konuşurum ki genelde kultur karmaşasina katılmayı severim
Ben konuşurum çünkü ses güvendir benim için
Yani yanlış numara filansa olabilir. :D
Ünlü biri olsam evet şu an konuşmam
Konuşmam.
Konuşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?