Çok üzüleceğim bir olay yaşadığımda o olaya o an üzülmüyorum neden?

Çok üzüleceğim bir olay yaşadığımda o olaya o an üzülmüyorum. Birkaç gün ya da hafta sonra yataklara düşecek kadar üzülüyorum. Beni üzecek şey neden o an değilde daha sonra çoğalıyor anlam veremiyorum.

Çok üzüleceğim bir olay yaşadığımda o olaya o an üzülmüyorum neden?
Cevapla