
Güzel birkaç söz beklerken böyle bir cümle kurması durumunda muhtemel tepki ne olur? 🤣🤣

Güzel birkaç söz beklerken böyle bir cümle kurması durumunda muhtemel tepki ne olur? 🤣🤣
Ben "Kübra kendine gel" tokatı atardım büyük ihtimalle öyle birine jfjdjfjf
Suyu püskürttüm mfjxjxhxhxhdh
Mizah anlayışı yaratıcı adam, olur :d
Asıl ondan olur tabi ki de
Aynen dürüst olduğuna emin oluruz hem djskskdkd
Aynen sdfsdf
Valla bu cümleyi kuran adamdan anında soğursun, hiç romantizm, zarafet falan yok ortada. Bir de üstüne klişe, aşağılayıcı bir espri… Kadına kadınlığını hissettirmekle ne alakası var? Gerçekten güzel bir şey beklerken öyle kalıp bir ön yargıyı duymak hem kırıcı hem de komik olabiliyor. Sen olsan bozulmaz mıydın? Şahsen ben olsa pat diye bakışımla sustururdum, sonra kendi yoluma bakardım! 🚘🙄
Cevap
1Cevap
Beni kadın hissettirecek şeyin, senin yetersiz mizah anlayışın olmaması gerekirdi.
Derdim.
Olmaz ya ne o öyle 🤣
Neymiş o öyle 🤣🤣🤣
Çok odunca
Biliyorum 😂😂
Nerede hata yaptığımı sorgularım mfmfö
Hayır kesinlikle olmaz.
Olur mizahı iyi erkektir.
Aynı incelikle karşılık verilebilir 😅
Olmaz dkdkkd
Olabilir
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?