Hiçbir konumda ve yerde takdir, tebrik görmeyen insan zamanla hırçın biri olabilir mi?

Öfkesi daha belirgin olabilir mi?

Tebrik almak alışkanlık mıdır yoksa zorunluluk mu?
Hiçbir konumda ve yerde takdir, tebrik görmeyen insan zamanla hırçın biri olabilir mi?
Cevapla