Kalbin en güzel yanı sevmesi mi, yoksa kırıldığında bile umutla atmaya devam etmesi mi?

Kalp sadece kan pompalayan bir organ değil; sevdikçe güçlenen, kırıldıkça olgunlaşan bir sığınaktır. Bazen küçücük bir tebessümle yeniden çarpar, bazen bir vedayla darmadağın olur ama yine de sevme cesaretinden hiç vazgeçmez. Peki, sence kalbi güçlü kılan şey sevdiği kadar, affedebiliyor olması mı?
Kalbin en güzel yanı sevmesi mi, yoksa kırıldığında bile umutla atmaya devam etmesi mi?
Kalbin en güzel yanı sevmesi mi, yoksa kırıldığında bile umutla atmaya devam etmesi mi?
Cevapla