Kadınları mı memnun etmek daha zor, erkekleri mi?

Bence bu işin cinsiyetle değil, kişilikle alakası var. Ama hadi genele vuracaksak:

Kadınları memnun etmek, genelde daha detaylı bir ilgi ister.
Yani bir "beğenildin" demek yetmez, nasıl beğenildiğini bilmek ister. Bir çiçek alırsın, ama “neden o çiçek” diye düşünebilir. Çünkü kadınlar çoğu zaman düşüncenin arkasındaki niyete bakar. İlgiyi, inceliği, sürekliliği önemser.

Erkekleri memnun etmek ise daha sade olabilir.
İlgi göster, yanında ol, destek ver. Çoğu zaman yeter. Ama bu da demek değil ki erkekler basit! Onlar da değer görmek ister, sadece çoğu zaman yüksek sesle dile getirmez.

Kadınları memnun etmek detay ister, erkekleri memnun etmek denge ister. Ama ikisini de gerçekten tanımaya çalışırsan, olay çözülür.

Zor olan memnun etmek değil aslında; anlamaya gönüllü olmak.

Kadınları mı memnun etmek daha zor, erkekleri mi?
Kadınları mı memnun etmek daha zor, erkekleri mi?
Kadınları mı memnun etmek daha zor, erkekleri mi?

#ZorundamıyımEfsane ✌1903✔™

#ayırıcılığakarşıyım 👈👈👈

Kadınları mı memnun etmek daha zor, erkekleri mi?
Cevapla