Hayatı yaşayamıyormuş gibi hissediyor musunuz sizde?

Bir arkadaşım geçen rusyaya gitti. Ardından Antalyaya indi ve biraz vakit geçirmiş orada. Döndükten sonra depresyona girdiğini söyledi. Nedwn diye sorduğumuzda Rusya, Antalya da vakit geçirdikyen sonra hayata dair çok şey kaçırdığını, hayatı yaşayamıyormuş gibi hissettiğini falan dedi. Bazen şehir dışına çıktığımda bana da öyle gibi geliyor. Ancak arkadaşın sözlerinden sonra bu konu çok düşündürdü. Gerçekten yaşayamıyor muyuz hayatı yaşamak gibi hissettiren asıl şey ne? Sizler ne düşünüyorsunuz?

Hayatı yaşayamıyormuş gibi hissediyor musunuz sizde?
Cevapla