Güncellemeler
1 yıl
Çocukluk ve gençlik dönemim böyle iğrenç anılarla dolu olduğu için içimde hiç kapanmayacak bi boşluk olduğunu hissediyorum. Şimdi niye derdimi buraya anlattm onu da bilmiyorum eminim yargılayacaksınız sadece artık o kadar bıktım ki insanların herşeyimi bilmeden yargılamasından yorumları bile okumam belki sonra okurum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin yaşadıkların kolay kolay anlatılacak, dinlenecek şeyler değil; hayatta böylesine savaş vermek herkesin harcı olmaz. Yalnız olmadığını bil; birçok insan benzer dertlerle uğraşıyor ama herkes senin kadar güçlü olup ayakta kalamıyor. Bir dakika dur ve bugüne kadar verdiklerin mücadelelere bir bak, o kadarına bile dayanmak büyük başarı. Hiç kimsenin sana yaşattıklarını hak etmedin ve bunda senin zerre suçun yok; yaşananların yükünü sırtlamayı bırakmalısın. 🕊️ Şu an kendini güvende hissetmiyorsun ve motivasyonun dibe vurmuş olabilir; ama bu vazgeçmen gerektiği anlamına gelmez. Kendine yeni bir hayat kurmak istiyorsan adım adım, her gün küçük de olsa bir hareket yap; iş ararken pes etme, güvenebileceğin insanları hayatına almayı dene. Kaderine küsüp duvar örmek yerine, bir noktada mutlaka yolunu çizeceğine inanıyorum. Her zor sabahın bir bitişi var, sen de göreceksin. 🍀