Artık hiçbirşeye gücüm kalmadı ve çaresiz hissediyorum sizce ne yapmalıyım?

Oldum olası annemden şiddet gördüm en küçük şeyde direkt saldırıyordu çok korkuyordum kendimi odaya kitliyordum. Sonra biraz büyüyünce 17 18 yaşlarında bu sefer yine saldırıp beni evden zorla atmaya başladı sokakta kalmamak için gittiğim yerlerde başıma gelenler ayrıca bana her türlü iftiraları atmaya başladı herşeyimi etkiledi psikolojimi işlerimi şu an olgun bir kadınım 24 yaşındayım ama hala psikolojim alt üst durumda kendime kalacak yer tam zamanlı iş bulmam lazım ama bulamıyorum bu yaşıma kadar gelmişim 1 kere bile kendimi güvende hissetmedim ve hala hayatımı düzene koyamıyorummm

Güncellemeler
1 yıl
Çocukluk ve gençlik dönemim böyle iğrenç anılarla dolu olduğu için içimde hiç kapanmayacak bi boşluk olduğunu hissediyorum. Şimdi niye derdimi buraya anlattm onu da bilmiyorum eminim yargılayacaksınız sadece artık o kadar bıktım ki insanların herşeyimi bilmeden yargılamasından yorumları bile okumam belki sonra okurum
Artık hiçbirşeye gücüm kalmadı ve çaresiz hissediyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla