Saygı görmek için uyum sağlamak zorunda mıyız?

Quod relinquis, alienum est.

Hayır. Ne toprağa ne kalabalığa karışmak zorunda değiliz. Varsın saygı duymasınlar ama biz kendimizi bilelim. Saygı ve sevgi kazanmak için çabalanmaz. Çabalamadan gelmediği takdirde hiçbir değeri yoktur.

doğru
doğru

Bu da benim serbest umursamaz stilim. Ne bir planım, ne bir düzenim var. Tema yapıcam derken renklerin dünyasından daha karmaşık bir hale getirdim profilimi. Ne güzel

Güncellemeler
1 yıl
Sorum kaybolmuş! 🪅
Saygı görmek için uyum sağlamak zorunda mıyız?
Cevapla