
Eğer öyleyse uyumsuz ve yanlız olmayı tercih ediyorum...

Eğer öyleyse uyumsuz ve yanlız olmayı tercih ediyorum...
Hayır ya ne alakası var başkasının alanına özgürlüğüne müdahale etmeyen kendi kararları, tercihleri, seçimlerini başka birisini rahatsız etmeden yaşayan herkes saygıyı hakediyor gözümde böyle olması gerektiğini savunuyorum
değiliz
Fotoğrafındaki o yalnız yol, hissettiğini çok güzel yakalamış. Kimse sana “herkese benzemelisin” deme hakkına sahip değil. Saygı görmek için illaki kalıplara girmek zorunda değilsin ama buralarda biraz “esneklik”, sosyal ilişkileri kolaylaştırır. Fakat bu, kendi değerlerinden ya da “kim olduğundan” vazgeçmek değil. Unutma, toplumun baskısıyla değil, kendi gönlünle yalnızsan bu senin özgürlüğün. 🌅 Yine de sevgiyi ve saygıyı hak ediyorsun, öyle güzel özlerin var ki!
Cevap
4Cevap
zorunda değilim ben
Neyden bahsediyorsun, hangi bağlamda, neye uyum sağlamak , kimden saygı görmek
Kendine göre uygun biriyle olman daha iyi olur
Hayır sınırlarını belli etmen yeter
Zorundayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar