Benim gibi Bir adamı neden sevmediniz kadınlar bir türlü iyi olduğum için mi?

neden beni sevmediniz iyi olduğum için mi sizi obje olarak görmediğim için mi abaza olmadığım için mi kendim yemeği size yedirdiğim için mi güzel sözler söylediğim için mi abaza olmadığım için mi ciddi düşündüğüm için mi aileme anlattığım için mi neden ben bunu hak edecek ne yaptım neden bu kadar vicdansızsınız neden bu kadar acımasızsınız neden hep yarı yolda bırakılan ben oldum çok bir şey istemedim ya biraz sevgi istedim bana birine sarılmasını istedim sırtımı yaslayacağım birisi olsun istedim neden hep kötüler kazandı iyilerin neden kimse yüzüne bakmadı iyi olmak kötü bir şey mi yoksa kötü olmak iyi bir şey de benim mi haberim yok

Benim gibi Bir adamı neden sevmediniz kadınlar bir türlü iyi olduğum için mi?
Cevapla