https://www.hizliresim.com/1mltgub
https://www.hizliresim.com/bqprumb
Dış görünüsüm böyle bakimsizda degilim bir cok kisi peşimde ama ben hayatimda cok kisi olsun parali olsun soyle olsun boyle olsun kafasinda degilim. Sevildigime inansam yeter. Hayatimda iki kisi oldu en son yakin tarihte olmustu beni yolda durdurup tanismak istedi oncesinde de cok karsilasiyorduk bende bir gece öncesi ruyamda görmuştum birinin benimle tanismak istedigini ve kabul ettim. Kısa surdu konusmamiz 1 kere gorustuk oda 20 dakika surdu sonra bitti uyumlu olacagimizi dusunmedim dedi bitirdik yolda yine karsilastik barismak istedim istemedi arkadas olurum dedi bende artik bir sey demedim
neyse ara ara yazmaya basladi bende kisa kesiyordum konusmuyordum sonra habire yazmaya baslayinca bana yazma ya tam gel ya tam git dedim oda arkadasca yaziyorum ne var dedi ne istiyorsun benden acik ol bana dedim seni seviyorum kafani karistiracak bir sey yok ya felan dedi. Birkac ay mudurumden mobing yiyiyorum, mesai saati disinda gorusmek isteyip duruyor. arkadaslarim beni habire tanimadigim kisilerle spontane tanistirip duruyorlar, annem desen oyle ben hayatimda kimseyi istemedigimi soylememe ragmen her yerden herkes ustume geldi bende onun bunalmişligi ile eski flortume yazdim. Cunku aklım onda kaldı. Şunu yazdım. Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum dedim oda birseyler soyledi sonra dedi ben boyle ani seyleri sevmiyorum dedi bende dedim artik gel desende gelmem artik yarim saat sonra aradi gece konusalim dedi peki dedim gecede yazmadı bende yazmadim. Birkac gün oncede habire yaziyordu yazma diyiyordum
https://www.hizliresim.com/bqprumb
Dış görünüsüm böyle bakimsizda degilim bir cok kisi peşimde ama ben hayatimda cok kisi olsun parali olsun soyle olsun boyle olsun kafasinda degilim. Sevildigime inansam yeter. Hayatimda iki kisi oldu en son yakin tarihte olmustu beni yolda durdurup tanismak istedi oncesinde de cok karsilasiyorduk bende bir gece öncesi ruyamda görmuştum birinin benimle tanismak istedigini ve kabul ettim. Kısa surdu konusmamiz 1 kere gorustuk oda 20 dakika surdu sonra bitti uyumlu olacagimizi dusunmedim dedi bitirdik yolda yine karsilastik barismak istedim istemedi arkadas olurum dedi bende artik bir sey demedim
neyse ara ara yazmaya basladi bende kisa kesiyordum konusmuyordum sonra habire yazmaya baslayinca bana yazma ya tam gel ya tam git dedim oda arkadasca yaziyorum ne var dedi ne istiyorsun benden acik ol bana dedim seni seviyorum kafani karistiracak bir sey yok ya felan dedi. Birkac ay mudurumden mobing yiyiyorum, mesai saati disinda gorusmek isteyip duruyor. arkadaslarim beni habire tanimadigim kisilerle spontane tanistirip duruyorlar, annem desen oyle ben hayatimda kimseyi istemedigimi soylememe ragmen her yerden herkes ustume geldi bende onun bunalmişligi ile eski flortume yazdim. Cunku aklım onda kaldı. Şunu yazdım. Hic birsey umrumda değil yanlis ya da dogru icimden geleni kafami eseni yapicam. Ben hayatimda kimseyi istemiyorum brn seni istiyorum dedim oda birseyler soyledi sonra dedi ben boyle ani seyleri sevmiyorum dedi bende dedim artik gel desende gelmem artik yarim saat sonra aradi gece konusalim dedi peki dedim gecede yazmadı bende yazmadim. Birkac gün oncede habire yaziyordu yazma diyiyordum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer