Yeni biriyle tanışmaya çekiniyorum daha doğrusu sohbet ederken sanki her an beni kıracakmış gibi hissediyorum?

Neden bilmiyorum normalde çok duygusal değilim ama biriyle konuşurken böyle hissediyorum ve birinin kalbini kırmasından korkuyorum galiba..

Güncellemeler
1 yıl
ve evet sanaldan kimseyle görüşmedim konuşmaya bile çekiniyorum görüşmeye hiç cesaretim yok neden bilmiyorum çirkin biri de değilim
Yeni biriyle tanışmaya çekiniyorum daha doğrusu sohbet ederken sanki her an beni kıracakmış gibi hissediyorum?
Cevapla