İlk buluşma korkusu yaşıyorum. Konuştuğum kişi beni beğenmezse kırılırım, ne yapmalıyım?

Öncelikle merhaba

Ben 2 3 aydır bir çocukla konuşuyorum. Sürekli buluşmak istiyordu bende hep geçiştiriyordum. En sonunda dayanamadı isyan etti. Tamam dedim buluşalım. Tek sorun benim korkularım. Ben kilolu biriyim (balık etli değil kilolu) net rakam vermedim ama kilolu olduğumu biliyordur diye düşünüyorum. Çünkü instada çok fotoğrafım var boydan. Gerçi fotoğraftakilerden daha kiloluyum bence gerçek hayatta. Çirkin değil gibiyim ama güzel değilim. Kendimden nefret etmem ama bayılmamda.
Şimdi ben bu şahısla nasıl buluşacam? Ya beni beğenmez benden iğrenirse? Ben çok kırılırım.
Ne yapmalıyım?

İlk buluşma korkusu yaşıyorum. Konuştuğum kişi beni beğenmezse kırılırım, ne yapmalıyım?
Cevapla