İnsanlara hep müsait olmamak için ne yapmalıyız?

İnsanlara her zaman müsait imajı çiziyorum galiba amacım sadece biraz eğlenmek açıkcası şöyle ki eskiden toplu kalabalık gruplardaydım göz önündeydim hiç yalnız kalmadım ama bu sene o kadar yalnızım Kİ çok yoruldum insanlar sanki bana ben onlara hep müsaitim gibi davranıp açıklama yapıyorlar en son çağrılan kişi benim , yalnız kalmasın diye tanıştırdığım evime davet ettiğim herkes en son beni davet ediyor çok sıkıdım geçerten

Güncellemeler
1 yıl
Beni bu hafta sonu davet ettikleri hiçbir yere gitmedim gerçi davet etmesi gerekenler davet etmedi de sonra niye gelmedin hani ararsak gelecektin dediler böyle devam etmeli miyim
İnsanlara hep müsait olmamak için ne yapmalıyız?
Cevapla