2021 den önceki zamanları çok özlüyorum o zamanları düşündükce ağlayasım geliyor çok kötü oluyorum sizdede böyle oluyormu?

2021 den önceki zamanları çok özlüyorum o zamanları düşündükce ağlayasım geliyor çok kötü oluyorum sizdede böyle oluyormu?
Cevapla