Çok yoruldum canım yanıyor ve belli bile edemiyorum bir çıkış yolu?

Mehmet pişkin misali bir not ile veda etmek istiyorum her şeye herkese artık okadar çok sıkıldım ve yoruldum ki nefes bile alamıyorum hemen aklınıza işte "şu kız" "bu kız" yüzünden mi diyerek önyargılı davranmayın.

Beni Gerçekten anlamak için konuya varlığı nefesi bile istenmeyen hayırsız bir evlat olarak görülen aşağılanma ve hareketlere maruz kalıp gitmesine izin verilmeyen biri gibi düşünmeyi deneyebilirsiniz.

Defalarca teşebbüslerin başarısızlığı, ve sonuçlarında tanıştığım insanların hayatımı daha kötü silsilelere sürüklemesi...

Bazen düşünüyorum deli rolü yaparak akıl hastanesine mi yatsam bilmiyorum yalnızca tükendim ve bir çıkış rolü aramaktan yoruldum pek inançlı biri değilim ama Allah rızası için bana akıl verin...
Çok yoruldum canım yanıyor ve belli bile edemiyorum bir çıkış yolu?
Cevapla