Çok yoruldum artık çıkış yolu yok yardım eden yok?

Gerçekten yoruldum 3700civari borcum var ödeyemiyorum öğrenciyim KYK ödemelerini yaptım şu an staj görüyorum cumartesi pazar çalışıyorum ailem alıyor paramı gizlediğim zaman annem vurarak aldı çantamı vs hep karıştırıyor abim kumar oynadı onun borcuna yatıriyoorlar hemen gerçekten bıktım ben dayanamıyorum ailem yok arkadaism yok KYK da kızlar yemek siparişi veriyor ben dışarda oturuyeoum KYK yemeklerini aç kalamamk için zorla yiyorum gerçekten yoruldum bıktım

Çok yoruldum artık çıkış yolu yok yardım eden yok?
Cevapla