İyilik yaptığınız biri size kötülük etse ne yapardınız?

Kırılırdım sanırım. Eskiden umursar ve neden diye sorgulardım kendimi. Şimdi ise şahsen iyilik ettiğim biri kötülük etse ve bu sevdiğim değer verdiğim biri ise kırılırdım ama bir yandan da ben bana düşeni yapmışım artık onun bileceği iş deyip bekleyişe geçerdim.

İyilik yaptığınız biri size kötülük etse ne yapardınız?
Cevapla