Bu soru küçük bir adam tarafından bana soruldu🤩
Ben de size sorayım dedim😀
Bu soru küçük bir adam tarafından bana soruldu🤩
Ben de size sorayım dedim😀
Beni gerçekten anlayan, seven ve düşünen birini yanımda hissetmek, o yanımda olmasa bile onu düşünmek huzur veriyor mesela en sinirli huzursuz anlarımda bile sesini duymak huzur veriyor...
Benim seni yanımda hissettiğim gibi🫠
Evet canımcım, bende seni hissediyorum yanımda 🥰
🫂💞
Huzurun bende farklı farklı gelişleri var, mesela bazen kavga gürültü sonrası içimde hiç bir kırıntı kalmayana kadar bağırıp çağırdığımda gelen huzur..
Ya da sessiz sakin tane tane konuşurken karşıdan gelen o dingin enerjinin verdiği huzur...
Bazen bazılarının sadece varlığı...
Bazen iç dünyamda gezerken kendime duyduğum sevgiden ötürü oluşan huzur..
Huzuru tek bir şeye bağlamadım ve ona aynen şöyle dedim!
Burası senin evin, kapıyı bile vurmadan gir gelirken sütlaç kap gel ponçiğim benim😄
İyi demişsin 😀
teşekkür ederim
Ahahaha küçük adam felsefeye mi başladı 🤩 Onun cevap kesin seninlr bağlantılıdır 😂
Benim cevaba gelince zihnimde her şey yerli yerinde olunca ve beni tam anlayan, bilen birisinin varlığını hissedince...
Klasik cevaplardan da sessizlik ve sakinlik olmazsa olmaz. Mesela şu anki gibi haftasonu sabahlarını seviyorum 😎
Ikimizin cevabı da birbiriyle bağlantılı 🤣🤣
Yani dedim ki; Seninle sohbet ederken. Çünkü beni dinliyorsun, anlıyorsun, saygı gösteriyorsun..
Anlaşıldığım zaman huzurlu oluyormuşum. Bunu da farkettim bu cevabı verirken 🤩
Bunun dışında uyanınca camdan ışık vuruyor dedi. Güneş ışığı dedim onun adı 😂
Yani havayla da ilgisi var huzurun. Buraları da düzenledik sjjh
Hislerini tanımlaması, anlaması önemli..
Dün kardeşi için anne maymunlardan geldik ya kardeşim çok hareketli bir maymundan gelmiş olmalı dedi 😂
Hatırladıkça gülüyorum buna sjjh
Sağolun efenim😇
😂😂😂
3 gündür kendimi huzursuz hissediyorum ve uykumu alamıyorum. Bunlar dışında.
Bir yaz akşamı dışarda yıldız ve aya bakarken uykuya dalarken.. hepsini almasada kederimin coğunu alıyor. O zaman birazcık daha huzurlu hissediyorum kendimi.
Seni engelleyen bazı duygu veya düşünceler var muhtemelen. Bırak onları Psi😇
Yapıştırıcı geldi. Bana şans dile😀
2 farklı kutuda 2'ser tüp geldi. Kucuklerdi zaman hepsini karıştırdım sürdüm bekliyorum 😀
Elime de sürüldü ama ele yapışmıyor enteresan birşeymiş 😀
Beni gülümsettin, hoş bir soru yakalamışsın! Huzur dediğin aslında çoğu zaman sessizlikte ve iç sesini duymakta saklı. Sen de fark etmişsindir, bazen yalnız başına bir kahve içmek, bazen de tüm gün koşuşturduktan sonra kendini yatağa bırakmak huzurun ta kendisi. O küçük adam çok doğru yerden yakalamış; huzur insanın, kendini olduğu gibi kabullendiği anlarda başında taç gibi parlıyor. Senin huzurunu ne besler, onu da merak ettim şimdi! 🌱☕✨
Cevap
20Cevap
Yanlışlıkla erken uyanıp tekrar uyuyabileceğimi fark ettiğim o tatlı saniye.
Küçük insalar etrafimdayken gerçekten huzurlu hissediyorum..
Onun dışı da beim huzur alanım deniz... İçi dışı sağı solu üstü... Özellikle suyun içinde sqn'i oraya aitmiş gibi hissediyorum... Derinlik sarhoşluğu diye bir film vardı oradaki elemanin neler hissettiğini o kadar iyi anlıyorum ki...
İyi bir yemek biraz müzik büyük bir masa ve uzun sohbetlerde beni huzurlu hissettirebilir.. :))
Huzurunuz bol olsun efenim😇
Hepimizin bol olsun.. Yaz geldi benim huzur sezonum açıldı zaten :))
Güzel soru. Resim çizerken kendimi cok huzurlu hisediyorum. Ama ortamında sakin olması benim için çok önemli o anlarda. Çünkü arka fonda hep müzik olur ve müzikle karışan o gürültü sesleri huzurumun içine eder.
Kulaklık kullanabilirsin 😀
Evde küçük bebiş varsa mümkün olmuyor
ayy totosunu ısır o ağladıkça 😂
Ehehhe 😅😋😍
Ha bu zaman
Başka bir canın yaşamı son buldugunda..
Avcılık böyledir.
Bu huzurdan ne anladığımıza bakar biyerde ben anlaşıldığım ortamlarda huzurluyum
Anlaşılmak o kadar kıymetli ki😇
Huzurlu hissetmem için huzurlu bir yaşam sürmem lazım 🤣🤣
Malzeme bu yapacak bir şey yok 🤣🤣
🤣🤣
Valla huzurumu kimse kırmadığı sürece her daim huzurlu hissediyorum
İzin vermezsen kıramazlar😀
Aklım gitmiş huzurumu bozmadıkları sürece olcaktı o 😂 Bazen engel olunmuyor işte 🤷♀️
İşte ben de bozmiim diye aynı kelimeyi yazdım 😀
Teşekkür ederim😂😂😂
Rica ederim. Günün güzel ve bol huzurlu geçsin 🤩
Telefonun bile çekmediği, Yalnız kalabileceğim bir kamp ortamında
İnsanlardan uzakta yani😀
Aynen öyle. İnsan yoksa huzur var :)
İzmir’in sıcacık havasında, deniz kenarında kedimle bir çay keyfi Ya da minik bir sokak köpeğine su bırak Bir de doğada, kuş sesleriyle yürürken huzurum zirve
Alışkanlıktan söylenen Laf olsun diye "Nasılsın" diye sorulmamış. Gerçekten bir önemi olduğunu için sorulmuş olan kişiden "İyiyim" cevabına almak bana huzur veriyor
Kendimi en çok namaz kılarken ve dua ederken huzurlu hissediyorum. Birde evlatlarımın kokusunda, sesinde ve gülüşünde çok huzur buluyorum.
Deniz kenarında yanlızlığımla başbaşa elimde biramla
İnsanlardan uzaklaşıp kendim ile baş başa kaldığım zamanlarda huzurluyum.
Yalnız kaldigimda yana bir kediye masum masum bir sokak köpeğine su yemek verdiğim zaman babamın kabrine gittiğim zaman birde
Huzuru henuz bulamadım
Bu huzuru bilemiyorum
Benden epey bir uzak
Kendim için alışveriş yapınca, saç makyaj kombin 10/10 olunca 😊
Sadece uyurken…
Neden ki?
Bu çok yorucu ve hiç sağlıklı değil 🙃
Köye gittiğim zamanlar öyle hissediyorum
Doğal yaşam mı bunun sebebi, yoksa çocuklukla da bağlantılı mı?
Kendinden uzaklaşma denilebilir
her şey yolunda gittiğinde, mahalledekiler rahat bıraktığında, senin cevabın ne oldu
tabi çocuk başka sorular sorunca cevap vermedin değil mi❓
Beni sürekli bir yerlere etiketleyip durma bak engellicem seni🤣🤣
haha cevap vermiyorsun, ne yapayım, tek çare etiket tacizi, hem tck'da karşılığı da yok 😅 define arama gibi 🤣 suç ama cezası yok
Ruh hastası manyak Allahın delisi🤣🤣
hahaha, stresli diyelim. sitires anacım sitires, kedi kedimi mi keseyim napayım
https://www.youtube.com/watch?v=14qAMmxJTZU
Kendimi öğretmenlik yaparken huzurlu hissediyorum
Deniz kenarında denizi izlerken😇
Kaygı endişe ve stres içinde olmadığım her durumda
İşten eve dönerken
Deniz kenarında ya da doğada yalnızken
Motor sürerken
Para sayma makinası çalışırken gelen huzurun tarifi yok.
Olmadığ buu😂
Diğer cevaplar sonrası tamamen hayal kırıklığı ahaha
Dislike atayım da gör 🤣🤣
Huzuru elimizden alan ve nokta vuruşlu yazıcıların sesiyle mest olan mevcut sisteme bir göndermeydi aslında.
Cır cır böceğinin verdiği huzuru küçük mutluluklardan sayan nesilleriz Firuze.
Eh işte bu da 😂
Ver eksiyi :D
otur 0 🤣🤣
Yatsıyı kıldıysam huzurluyum. Gerisi hep dünya.
Kendimle kaldığım her an
Kamp yaparken.
Sevdiğimin sesini duyunca onunla konuşurken
Sadece kizima sarilip uyurken.
Yanlız kaldığımda
Evde uyurken
Kuran okunurken
Diyetisten misin sen
Bana bilgi verir misin bazı konularda
Diyet programı hazırlayacak kadar bilgili misin
Günlük max kaç kalori önerirsin
1.70 boyunda 97 kiloyum
28 yaşındayım fazla bu ara hareket yok
Ufak bir Bel fıtığı sorunu yüzünden
Metabolizmamda hızlı
Sağol istediğim cevab buydu teşekkür ederim
cinsellikte
Hüsomla konuşunca
Sabah saatleri 😊
Uyurken 🙃
Uyurken
Uykuda
Kafam rahat ken
Hicbir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?