Günün şu saatlerinde, elimde kalemim ve defterim, duygularımı şu kâğıda çizerek dökmem kadar keyif ne verebilir ki bana?🫠 Bazı duygular kelimelere sığmıyor.
Hangi anlarda kendinizi sakin, huzurlu hissediyorsunuz?
Kelimeler ile oynayarak sakinleşebiliyorum Kelimeleri dans ettirmek diyebiliriz Yazıyor olduğum bir romanım var genelde boş vakitlerimde buradayım ya da Yazmaya devam ediyorum fakat belli bir saatim yok Boş zamanlarımda yazmaya çalışıyorum.
En huzurlu hissettiğim zamanı şöyle anlatayım Dağlarda yükseklerde yalnız başına Kamp ateşinin ve ayın aydınlığı altında Kahveni yudumlayıp hafif yağan yağmurun Rüzgarın ve ateşin sesini dinlemek Yalnızlığında en kalabalık olduğum an işte o andır.
Ben genelde tek başıma kaldığım yerde sohbetinin hoş sohbet olan insanlarla her şekilde huzurlu hissediyorum Ama genelde kendi başıma kalıp telefonda bir dizi izlemek film izlemek aynı zamanda güzel dileklerle bulunmak çok güzel bir duygu olduğunu söylemeliyim
Mesela yalnız yolculuk yapacağım bugün. Eskişer'de bir gece kalacağım:İşten uzak ve farklı bir şehir. Arada böyle yapıyorum tek gecelik de olsa. Farklı şehirlerde konaklamak yani. İyi geliyor bana.