Merhaba kendimi çok fazla yanlız ve berbat hissediyorum. Benim gibi hisseden konusmaya ihtiyacı olan var mı?

Duygusal anlamda çok boşluktayım. Dertleşip konuşacak bir arkadaş arıyorum.

Merhaba kendimi çok fazla yanlız ve berbat hissediyorum. Benim gibi hisseden konusmaya ihtiyacı olan var mı?
Cevapla