Normalde özgür ruhlu aşıkken kul köpek oluyorum var mı bunun çözümü?

dünyanın en kafasına buyruk özgür istediğini yapan kimseye hesap vermeyen insanı olabilirim. AMA lanet olsun ki ben aşık olunca tam tersine dönüyorum. karşı tarafı o kadar seviyorum sayıyorum ki kulu köpeği oluyorum resmen. kendimi unutuyorum. ve bu kimlik çatışması bi süre sonra ilişkide krize sebep oluyor. ben ona kötü davranıyorum ya da bekarken oldugum kisi gibi davranmaya çalışıyorum. ben ilişkilerimde hep bu yüzden mutsuz mu olacağım ne olacak söyler misiniz

Normalde özgür ruhlu aşıkken kul köpek oluyorum var mı bunun çözümü?
Cevapla