Yıllardan beri psikolojim bozuk. Sevgili yapmak hakkım değil mi?

İyi, hoş bir insanım galiba. Depresyon gibi çok da ciddi olmayacak derecede psikolojim bozuk ve hayattan hiç zevk almıyorum. Bir insanın da moralini bozmak, onun da canını sıkmamak için sevgili yapmıyorum. Kimileri sevgili yap, o zaman modun yerine gelir, mutlu olursun diyor. Sizce hangisi mantıklı?

Yıllardan beri psikolojim bozuk. Sevgili yapmak hakkım değil mi?
Yıllardan beri psikolojim bozuk. Sevgili yapmak hakkım değil mi?
Cevapla