Ders aldım tamam
Ders almadım devam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aldığımı ve alınması gerektiğini düşünüyorum.
Teşekkür ederim.
Ders aldım tamam
Yanlış yapmak kişiliğin geliştiğinin en iyi göstergesidir, tabii hatalardan gerçekten bir şeyler anlayabiliyorsan. Ders aldım tamam diyenlerdenim ben de, çünkü aynı çukura ikinci kez düşmek biraz saflık oluyor. Bazen insan içinden “yine yaparım!” diye geçiriyor ama tekrar denemenin de bir tadı var tabii 😏. Neyse, her yanlış seni olduğundan daha güçlü birine dönüştürüyor, bundan kaçamazsın.
Cevap
2Cevap
Şimdi ki beni oluşturan o yanlışlardan, hatalardan ders çıkarıp hayatımı ona göre şekillendirmem oldu.
Ben aynı yanlışı 3-5 kez daha yapmazsam emin olamıyorum yanlış olup olmadığından sdffgsdfgs
Mesela ne yapmışım yanlış olarak
Bilmem
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar