Ben tesadüflere inanmam tevafuka inanırım Allah'ım bizleri nasip ettiği kişiler bir şekilde karşımıza çıkar belki de Allah bizi korumak için ya da yaptığımız iyiliklerden dolayı bazı insanları hayatımızdan uzaklaştırmak için bize birtakım sebepler sunar. Hayatta birçok insan hayatımdan çıktı Bazı insanlar hayatıma girdi yalnız kaldıktan sonra şunu gördüm ki aslında bunca zamandır hayatımda varlığı olan insanların, bana zarar verdiğini ve hiçbir faydalarının olmadığını gördüm. Evet bazı ufak tefek anlaşmazlıklar insanlar arasında olabilir kavgalar olabilir sıkıntıların olabilir bazen bizim hatalarımız ya da karşı tarafın birtakım hataları olabilir insanız yeri geldiği zaman ailemizde bile anlaşmakta zorluk çekiyoruz, ancak Eğer bir insan bize zarar veriyorsa psikolojik manen fiziki ya da bir şekilde O insandan zarar görüyorsak En azından kendi psikolojik sağlığımızı korumamız açısından uzak durmakta fayda var. İnsan ilişkilerini fazla anlam yüklemeyi de doğru bulmuyorum neticede ben dünyaya gelirken insanların bazıları hayatımda yoktu sonradan hayatıma girdiler, yarın öldükten sonra da bir kısmı ile olmayacak tabuta tek başıma gireceğim kabir tek başıma gireceğim hesabına tek başıma vereceğim. O yüzden hayatta her bir insan hayatımdan çıktı diye benim hayatım kararmaz hiç kimsenin de hayatı kararmasın yani kimsenin yokluğuyla kimse bir şey kaybetmez bu insanların egosundan başka bir şey değildir.
Tesadüflere mi, yoksa her şeyin bir sebebi olduğuna mı inanırım? Bence hayat, biraz ikisinin dansı gibi. Bazı karşılaşmalar, sanki evrenin ince bir planıymış gibi hissettiriyor; ama bazen de rüzgârın savurduğu yapraklar gibi tesadüfler karşımıza çıkıyor. O sözüne bayıldım: Hayatın bazı insanları bizden uzaklaştırması, belki de ruhumuzu korumak için attığı nazik bir adım. Onları geri zorlamak yerine, yeni kapılar açmaya cesaret etmek asıl büyü, değil mi? Sen ne dersin, tesadüflere kapılıp gider misin, yoksa her şeyin bir anlamı var mı sence?
Her şeyin bir nedeni olduğuna inanıyorum tesadüfen hiç bir şey olmuyor, bazen aynı insanları durmadan çevremde görüyorum, hatta bazen bazılarının hayatına dahil olmam gerektiğini düşünüyorum.
Bu sadece bir düşünceden ibaret değil yaşanacak olanların önüne geçememe durumu da mevcutken tesadüf demek çok mantıklı değil...
Valla, bence hayatta tesadüf diye bir şey var ama çoğu zaman her olayın arkasında ince bir sebep de gizli. 🍂 O küçük "tesadüfler" bazen bizi olması gereken yere ya da insana götürür. Bazı insanlar gerçekten de hayatımızdan çıkmalıdır, ısrar edersen huzurun kaçar! Doğanın dengesi gibi; bazen bırakmak, en doğru seçim olur. Sen ne dersin?