Hayatta tesadüflere mi inanırsınız yoksa hiç bir şeyin tesadüf olmadığına mı inananlardansınız?

Hayatta en sevdiğimiz insanların bize en derin acılar vermesi pek tesadüf değildir. çünkü sevdiğiniz belli ettiğiniz zamanda kalbinizi de teslim ediyorsunuz karşındaki insana teslim oluyorsunuz. kaybetme korkusu yüzünden herşeyi yapıyorsunuz bazen de hiç bir şey yapamıyorsunuz. sevdiğinize yeniliyorsunuz sonra Sigmund Freud " bir insanı kaybetmek istiyorsanız onu çok sevin diyor" ve ekliyor " sevildiğine emin olunca insanlar nasıl da cüretkar oluyor." İşte bu yüzden kaybedislerimiz işte bu yüzden yenilgilerimiz sevdiklerinize.. sonra insanın güveni kırılıyor kimseye güvenemiyor artık eskisi gibi kimseye en sevdiklerine bile.. Sabahattin Ali diyor ya"kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim bir insana birakmaktansa.. öyle çok korkuyorum insandan "diye tam olarak öyle...

#derinmavi

Hayatta tesadüflere mi inanırsınız yoksa hiç bir şeyin tesadüf olmadığına mı inananlardansınız?
Cevapla