Otobüs ve metroda bana mı öyle geliyor yoksa liseliler aşırı mı saygısız?

Ya özellikle liseli erkekler yanımdan geçicekleri zaman hiç pardon falan demeden arkama çarpıp geçiyolar genelde çok sinir bozucu

Otobüs ve metroda bana mı öyle geliyor yoksa liseliler aşırı mı saygısız?
Cevapla