Modum çok düşük eski neşemi kaybettim hazır cevaplığım kayboldu. Ne yapacağım?

Eskiden bam diye cevap bulurken insanlarla makara yaparken şimdi embesil gibi bakıyorum ve diyecek hiç bir şey bulamıyorum gülümsemek yetiyo. Neden böyle olduğunu bilmiyorum yalnız artık kendime bile sıkıcı gelmeye başladım.
Modum çok düşük eski neşemi kaybettim hazır cevaplığım kayboldu. Ne yapacağım?
Cevapla