Bir kızı bin kişi ister duygusal boşlukta yakalayan alır 😂😂

Bir kızı bin kişi ister duygusal boşlukta yakalayan alır 😂😂

Duygusal boşluğum yok. Ama olsaydı duygusal boşlukta yaptığım en büyük hata, sanırım yalnızlığı bir başkasıyla doldurmaya çalışmak olurdu. O anda içimdeki eksikliği bastırmak için birine sarılmak, doğru insan olup olmadığına bakmadan o boşluğu susturmak… Sonra bir bakıyorsun, hem kendini hem karşıdakini yormuşsun. Aslında biraz sabredip, o boşluğu kendinle doldurmayı öğrensen, her şey daha başka olurdu belki. Ama işte, insan o anın sessizliğinden kaçarken, en çok kendi sesini bastırıyor.
Duygusal boşlukta insan gerçekten gözünü kapatıp “bu da olur” diyebiliyor, sonra da başına oturup düşünüyor tabii. Benim yaptığım en büyük hata, sırf o an yalnız hissettim diye içim ısınmayan birine gereksiz umut vermek olmuştu. Kendini sonra küçük bir kepazeliğe soktuğunla kalıyorsun 😊. O yüzden “bir kertenkeleye benzetmek” epey tanıdık geldi bana! Neyse, insanoğlunun çilesi bitmez, en azından komik anılarımız oluyor 🦎😂
Yani, açık konuşmak gerekirse o kertenkeleyi içimde bir yerlere sakladıysam, mecburiyetten olmuştur 😂 Duygusal açlık insana her numarayı yaptırıyor. Sen de mi orada kendini buldun biraz? Kimse günahsız değil, hepimiz ara ara tırmanıyoruz o duvarlara 🦎🙃
Cevap
12Cevap
Öyle bir şey yapmadım duygusal boşlukta sevgili aramaya çıkmam zaten oturur ağlarım 😂kendi hslimde takılırım.
yıllardır duygusal boşluktayım bir hata yapmadım
Duygusal boşluğa girmiyorum shdhd
Birini hayatıma almak 🙄
Sıkıntılarımı bir türlü çözememek..
Duygusal boşlukta evden çıkmam gadası
Bende benzer hatalar yaptım senin kertenkele yakınlardan biri mi 😅
Bir çok kızla seviştim, sonra hiç bir şey yokmuş gibi davrandım.
Cok sevgi gosteriom ya sonra sevgilim love bombing mi yapion diyo ama bilerek olmuyo
3 kuruşluk insana 5 kuruşluk verdiğim değer di şimdiki kafayla sadakam olur ancak
S. alağın tekine açılmıştım. Neyse ki kabul etmedi. S. alak olduğunu da sonradan kendisi ispatladı ve hayatını mahvetti
Kızların albeni bahanesi bu artık duygusal boşluk 😂😂
Kadınlar duygusal boşlukta bet olarak aldatır başka tarif yok
Duygusal boşluk yaşadım mı hatırlamıyorum fakat kimseden sevgi beklememek gerek
Digital boşlukta evimde otururum
Söylemeyeyim biliyorsun diyip kaçıyorum 😂😂
Yemek yemek 😀 boşluğa düşünce cok yerim
Geçmiş ilişkilerim evet😂
Bence alır değil izin verir olacak.
Hayatımda eski sezonda kalan insanlara musallat olmak. Yengeç burcu problemsss
Yanlış kişiyi sevmek
Hata yapmadım.
Duygularımı bastırmaya çalışmak
Ah ellerim kırılaydı o numarayı ben unutaydım.
Yemek yemek
Hayata küsmek
Hata yapmam
Evlenme kararı almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?