Hatalarımızdan neden ders almıyoruz neden hata üstüne hata yapıyoruz bundan nasıl kurtulabiliriz önerisi olan var mı?

Yapmiycam diyorum yine yapıyorum ama çok mutsuzum bu durumdan memnun değildim nasıl kurtulacam ben bnim gibi olan var mı ve kurtulan
Hatalarımızdan neden ders almıyoruz neden hata üstüne hata yapıyoruz bundan nasıl kurtulabiliriz önerisi olan var mı?
Cevapla