İnsanları aşağı görmekten zevk alıyorum, temel sebebi ne sizce?

soru başlıkta

Güncellemeler
1 yıl
evet niye öyle gördüğümü yorumlara bakınca hemen anladım. bakınız beyni olmayan ve fanteziye kafası giden beyinsizler
Güncellemeler
1 yıl
başka bir durum var gibi. tam tersi başarı kazanmayı kendi emegimle ve zekamla gerceklestirdikce böyle olmaya başladım
İnsanları aşağı görmekten zevk alıyorum, temel sebebi ne sizce?
Cevapla