İyi olan kaybediyor diye iyilik yapmaktan vazgeçenlerden misiniz?

İyiliğin karşılığını beklemeden yapmak esas.

O zaman hiç bir zaman kaybın olmaz.

Ve hep kazanan olursun.

Siz nasıl düşünüyorsunuz
İyi olan kaybediyor diye iyilik yapmaktan vazgeçenlerden misiniz?
Cevapla