İyiliğin karşılığını beklemeden yapmak esas.
O zaman hiç bir zaman kaybın olmaz.
Ve hep kazanan olursun.
Siz nasıl düşünüyorsunuz
O zaman hiç bir zaman kaybın olmaz.
Ve hep kazanan olursun.
Siz nasıl düşünüyorsunuz

Benim iyilik felsefem su. Iyiligi yap denize at onun umurunda bile olsun veya olmasin.
Yeri gelir Anakin misali gerekirse kötü tarafa gecer fedakarlik yaparim yeri gelir degerine göre yok olur vs
Evet ne iyilik ne kötülük yapıyorum kafa rahat
Vazgeçmem ben iyilik meleğim görevim bu
Bak, iyilik karşılık beklenmeden yapılmalı diye düşünenlerdenim. Eğer iyi bir şey yaptığında hemen ödül bekliyorsan, o pek iyilik sayılmaz zaten 😊. Hayat bazen öyle ters köşe yapar ki, iyiler kaybediyor gibi görünür ama uzun vadede huzuru onlar bulur. Başkalarını suçlayarak, gönlünü karartmak yerine, sen yoluna devam et bence. En azından başını yastığa rahat koyarsın!
Cevap
4Cevap
İyilik yaparım ve iyi bir insanım ama iyiler istisnasız hep yalnız
Karsılık beklemem ama nankörlük edilirse o zaman iyiliğimden cok zararım dokunur
Hâlâ iyilik yapmaya devam ediyorum
Durduk yere etmem biri benden isterse ederim
İyilik yap, denize at.
Hayır değilim.
Hayır
Vazgeçmem🌸
bi miktar evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?