AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Yani burdan cinsellik konuşmak çok kolaylaştı yüz yüze gelseniz yapmaya çok afedersin yemez o yüzden sanaldan cinselliğe konuyu getiren olur yüz yüze de aynıysa bilemem tabi
Düzen çok bozuldu. Biraz yaşlı muhabbeti yapayım 😄
Yaaa işte bana da kızıyor lat neden konuşmuyorsun neden yazmıyorsun
İstemiyorum kardeşim 😅
Seçenek çok çünkü ve erkekler sonradan ilgisizlestigi icin lişki bitiyor
Çünkü dopamin kavramı basit zevklerin tecavüzüne uğradı. Herkes kolay yoldan tatmin olmak istiyor.
Sosyal medyada öyle ama gerçekte gayet düzgün insalarla karsilasabilirsiniz
İyiler öncede kapıldı kalanlarıda denk getirmen zor.
Kız olsun erkek olsun
Düzgün biri yok değil gibi
Gerçekten öyle ya yok mu şöyle namazında niyazında sadık kibar merhametli bir beyefendi
Çoğu kişi anlık zevklere bakıyor. Geleceğini düşünen yok...
siz düzgünmüsünüz ki düzgün erkek bulasınız?
Düzgün birileri kapıldı, o yüzden soykırım olmuş gibi düşün
Ben bi ara flort applerinde sey denedim, kisa sureli takilcak saglikli ve kafa acmicak birini ariyom vs... o zaman hic like gelmedi🤣🤣🤣🤣🤣 oyle bam bam yazinca kedi gibi oluyolar
Öyle haklısın ki 🤦🏻♀️
(Ayrıca aynı durumdan muzdarip gibi sorunu beğenmişler hak vermişler hepsi demiyorum ama bazıları bana aynı bahsettiğin şey için yazanlar)
Aslında zor değildi sadece biz önümüzü görmek de zorlanır olduk.
Ciddi düzgün biri bulsun artık bizi bıktık yaa
Bende de tam tersi erkekler hep evlilik niyetiyle geliyorlar
Kafamızdaki insanı arıyoruz ya da şekillendirmeye çalışıyoruz olduğu gibi kabul etmiyoruz
Çoğu erkekler küçük sendi geçmişte şimdi hepsi yurt dışın da
Kadın düzgün erkek sevmez. Şiddet sever, aşağılanma sever
Erkekte sadakti sevmez aldatmayi entrikali kadini sever
@mavikelebekdeniz aşk diye bir şey yok zaten, yat geç sen de
Ateşle barutu yan yana koy ikisi etkileşime girmezse o dediginde olur
Herkes doğru insanı bulmak ister ama kimse doğru insan olmak için çabalamaz.
Çünkü kimse etrafında kendisini sahiplenecek kısıtlayacak birini istemiyor. Sonra da düzgün biri yok diyorlar şaka gibi ama gerçek:)
Anonim site olunca çoğu kişi gerçek kimliğini saklıyor kimliğim bilinmiyor nasıl olsa diye içinde olan sapığı çıkartıyor.
Ben düzgünüm ne olmuş değer bilen mi var yalnızım hep
Günümüz koşullarında kadınlar genelde serseri tipleri daha çok tercih etme eğilimindeler. Erkeklerde genelde daha basit, zekadan çok bedenini ortaya koyan kadınları tercih ediyorlar bu yüzden karakterli insanlar arka planda kalıyor.
Öyle insanlar azaldı maalesef niyetler hep kötü veya kötü niyetli konuşur diye yazıyor yazan da...
ben o düzgün kişiyim genel kültürüm ve zekam çoğu erkekte yoktur fakat ne deniyorum inatla ne de talep ediliyorum soytarı olsaydım erkeksi görünür talep edilirdim fakat seçimler ve sonuçlar işte
sosyal medyadan düzgün birini bulamazsın çok sosyalleşmek lazım düzgün biriyle karşılaşmak için
Ay hepsi öyle yemin ederim ben de bunun için gerçekten kendimi atacağım artık yerden yere
31 yaşına geldim bir tane düzgün biri çıkmadı karşıma kullanılıp atıldım hep yoruldum bunlardan umudum kalmadı inan en nefret ettiğim şey cinsellik o kadar tiksiniyorum ki.
ohhh iyi olmuş kal evde
Üzücü
Herkes mükemmellin peşinde hep daha iyisini bulurum kafasında sevgi saygı kalmadı
Ben kızların düzgün birini istediğini hiç sanmıyorum
Cinselligin afrikasinda yaşıyorsun bu nedenle bu değişmez
Ben getirmem ama bana da yazan yok , neyse halimden memnunum zaten
Kızlarda konuyu cinselliğe getiriyor o yüzden düzgün birini bulmak zorlaştı kimse kimseye güvenmez oldu kullanıp kendi çıkarı zevki için atmaya çalışıyor lar ama gerçek sevgki varsa olur
Ben olsam bende öyle yaparım kızlar insanına göre farklı davranıyor
Bazısıda düzgün muhabbet diyerek pontansiyel sevgili adayı araştırıyor. Aman öylelerinden olmada bazen insan sadece muhabbet edecek birini arıyor.
Günümüzde sağlam adam ve kadın bulmak oldukça zorlaştı, ve herkesin niyeti cinsellikten ibaret olduğunu hepimiz biliyoruz; dolayısıyla, şimdiki yaşlılar ve gençler için yaş sadece bir sayıdır.
Bende anlamıyorum kimi beğensem ya evli ya abazan
Konuyu hemen başka şeyleri getirmeleri iyi aslında. Bosuna zaman kaybi yaptirmiyorlar sana
İnsanların duygusal anlamda da artık yozlaştığını ve duyguları da çabuk tükettiklerini düşünüyorum.
Her kes o kadar iyi ki, sanırsın cehennemde yalnız yanacagim😀 biz de dürüst değiliz be kardeşim biraz gerçekçi olalim
Çünkü insanlar eğri olanı sevdi 😔
Düzgün insan yok ki
Devir değişti artık Allah yardımcımız olsun
Sanali genel ev sanan em. besiller türediği için.
Aslında değil sadece denk gelmiyor
Toplumsal bozulma insanlar daha da kötü olmasa bari Allah hayrını göstersin
Ben de sıkıldım abuk subuk ruh hastalarından
Her zaman diyorum kadınlar yalancı erkekler sapık
Herkes vurdumduymaz oldu sosyal medyayla saniyesinde yeni insan bulunuyor
Günümüzde ki çoğu insan aldatan olmuş çoğu insan pislik iğrenç bok lar
Elime kız eli dokundurtmadım pimi cekilmis bomba gibiyim mk
Kanka milleti nereden bulduğuna bağlı değişir.
Kötü bir devirde yasiyoruz
Düzgün olan sayısı çok az
Düzgün adamları üzüyorlar. Ondan.
@derbeder3838 seni ariyorlar😅
@Ben_köpraa aman efenim teveccühünüz 😅
Buradan zaten düzgün birini bulamazsın