İnsan olgunlaştıkca aslında Şeytan'ın haklı olduğunu anlıyor değil mi?

Tanrı, Adem ve tüm insanlık tarafından günah keçisi ilan edilen tek varlık..
İnsan olgunlaştıkca aslında Şeytan'ın haklı olduğunu anlıyor değil mi?
Cevapla