
Benim hala varr beee, ne olursa olsun kaybetmeyin umudunuzu, yitirmeyin hayallerinizi aaa dostlarrr.💐💐

Benim hala varr beee, ne olursa olsun kaybetmeyin umudunuzu, yitirmeyin hayallerinizi aaa dostlarrr.💐💐
Selam,
Evet içimde hala güzel umutlarım var. Az da olsa, gelecekte bir umut görüyorum, hayata tutunma sebebim bu diyebilirim. Yoruldum ama her acı daha güçlü hale getiriyor beni.
Kırıla kırıla kırmayı da öğreneceğiz.
Ben İrem, 38 yaşında, Çanakkale’de psikoloji ile haşır neşir olan, lafını sakınmayan biriyim. Şu hayata dair hayaller ve umutlar olmasa çekilmez zaten. Bu dünya senin neşeni ve umudunu çalmaya çalışıyor ama sen buna izin verirsen kendini ağır yaralı hale getirirsin. O kedinin yüzündeki derin düşünce hali gibi değil mi, bazen insanın içi burkuluyor ama sakın o ışığı söndürme! Umudunu koru, çünkü hayat senin en büyük maceran. 💫🌱
Bu İrem abla tam ben ya 😂😂
Cevap
13Cevap
Geleceğe dair güzel düşünceler ve umutlar besliyorum..
Evet ben yalnız Özgür kimsenin sormadığı istediği zaman istediği yere giden para sıkıntısı da çekmeyen bir adam olacağım bunun için de uğraşıyorum
İnşallah olursunuz
Anladım anladım demek istediğinizi
Yok bee.. çok ufak bir kırıntı var belki güzel olur diye ama o kadar dlsoslsp
Öyle deme kız o kırıntı büyük belkide
Ndfjjfjf
Kaybetmiştim sanki tekrar kazanmaya çalışıyorum
Kedinin duruşu efsane 😅
Umarım kazanırsınız, teşekkür ederim 😅
Cümlemiz hayırlısı ile daha iyilerine ulaşırız inşallah... Rica ederim
Aminn inşallah:))
Her şeye rağmen yaşamaya değer. Var o yüzden ☺️
🙃🙂
🥳

evet var
Olmayan geleceğime dair hiçbir hayalim de yok umudumda
eskisi gibi olmayacağını bilsemde umudumu kaybetmiyorum
Pek yok kalmadı doğrusu
Neden yok?
İçimde ki tüm hisler gitti :(
Umarım geri gelir 🙂
Umarim sağlık fena vurdu bizi
Geçmiş olsun neyiniz var, özel değilse eger
Engelim var biraz
Ama ruhsal ve duygusal var
Çok geçmiş olsun, her engel kafada biter aslında :))
Benim kafa da da bitmiyor ayrıca öğrenme güçlülüğü çıktı başıma.
Teşekkür ederim.
Olsun sorun değil, inanırsanız yaparsınız, yeterki kendinize inanın.
Rica ederim. d
İnşallah düzelir
Teşekkür ederim sohbet için
Rica ederim ne demek, ama lütfen biraz inanın kendinize..
Eyvallah.
Pek yok aslında
Neden yok ki balım?
Şu anlık böyle hissediyorum diyelim, bakalım♥️
Umarım düzelir 🌸🎀
Umarım canım💗
🌸💛
Var hemde çok 🥰
Ne güzellll💗
Var tabi 43 yaşındayım bekarım mal mülk sahıbı maddı durumu yüksek bırısıyım sımdılık evlılık düşünmüyorum güzel hatunlar güzel bar ve oteller mekanlar ıdeal hayat süper tam gaz devam :)
Var ve 8 aydır gerçekleştiriyorum
Benim her geçen gün biraz daha azalıyor umutlarım
Acısa da öldürmez 😄
Hayatını söndürmez, gideni de döndürmez aslaaa 😅😂
💜💜💜💜
🩷🩷
Hayır yok nedense
var umut bitmez
Hiç yok
Umut olmadan olmaz.
İnş cınım yaa🥺
Yok gibi
Ne bilim...
İnşallah amin 🤲🏻
Yok.
Ben yitirdim
Neden yitirdiniz?
Olur tekrardan belki hayalleriniz, hiçbir şey için geç degilki
Haklısınız ama hiçbir şey için geç değil kendinize güvenmeniz yeterli.
Hayırlısı...
var.
Hayalim maalesef
O umuttur yaşatan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?