Zamanla yaşadığın deneyimlerin ve hayatın getirdikleri, kişiliğinde, hayata bakış açında ve değerlerinde ne gibi değişikliklere yol açtı?
Örneğin gençlik yıllarındaki sen ile bugünkü sen arasında en belirgin farklar nelerdir?



Zamanla yaşadığın deneyimlerin ve hayatın getirdikleri, kişiliğinde, hayata bakış açında ve değerlerinde ne gibi değişikliklere yol açtı?
Örneğin gençlik yıllarındaki sen ile bugünkü sen arasında en belirgin farklar nelerdir?



Yaşanmışlıklar sonrası insan kendini geliştirme aşamasında olgunlaşır tabi. Böyle bir değişim oldu kendimde. Daha çok kabuğuna çekilen taraf oluyorsun. Tabi kendi gelişimin konusunda ilerleme olunca böyle de daha çok önceden bu bilgilere sahip olmak isteyipte düşündüğün anlar oluyor. Tabi karakter olarak gençlik ile şimdiki ben arasında bir fark yok. Sadece meyve aynı ancak mevsimlerde değişiklik oldu diyebilirim buna kısaca.
Tabiki hem. kendini gelistirme hem. de zihinsel bilinclenme, olgunlasma anlaminda farklar vardir ve olmalidir da
Aynen öyle.
Yaşanmışlıklar ve akıp giden zaman insanı olgunlaştırıyor hayata bakış açısını değiştiriyor gençlik yıllarımda günlük yaşardım yarını düşünmezdim gece hayatını çok severdim kötü bilinen insanların bir melek kadar günahsız iyi bilinen insanların bir şeytan kadar riyakar olduğunu gördüm , hesap kitap yapmadan anın peşinden koşardım hayallerim vardı uçsuz bucaksız sınırsız korkusuz her saniyesini anlamlı yaşadım, tonla arkadaşım oldu dostum oldu onlar için kavga ettim yaralandım ölümden döndüm herşeyin üzerine gittim pes etmedim, kimseyi satmadım yarı yolda bırakmadım sevdim sevildim bazen ağladım bazen güldüm ama hiç mutsuz olmadım herzaman istediğimi yaptım kimseyi umursamadan korkmadan ya!! ne olacaksa olsun banane ya!! o anın yaşanması benim kaderim ise bırakın yaşayayım şimdi geriye dönüp baktığımda üç kişilik bir hayat görüyorum derin bir okyanusun ortasında fırtınarlardan sağlam çıktım nasıl geçtiğini hiç anlamadım sadece biraz yorgunum hepsi bu ama içimdeki çocuk hala yaşıyor o ilk günkü heyecanıyla...
Yaaa cok guzel anlatmisin 😊🥰🥰
Kitap okur gibi okudum cidden.
Insan hayati da boyle zaten. Kitap gibi, siir gibi. Kimi zaman duygusal, kimi zaman aglamakli, kimi zaman da fazlasiyle eglenceli. Ama genele baktiginda surukleyici ve yasamaya deger 🩵✨️
🥰🥰🥰
Teşekkür ederim 🙌
Rica ederim 😊😊
En belirgin fark, eskiden deli esen rüzgar gibiydim her şeyi çok ciddiye alır devamlı mücadele ve savaş verirdim şimdi hayatın bu kadar telaşa gerek olmadığı bir yer olduğunu anladım ve daha sakinim daha oluruna akışına bırakarak yaşıyorum herşeyi
Aslında hayat sakin kalmayı ve yerine göre teslim olmayı bildiğin zaman çok daha huzurlu keyifli bir yer haline geliyor
Waaayy kesinlikle. katiliyorum canım . Olgunlugun insana kattigi en buyuk arti da bu sanirim. Daha dingin bir hayat, daha sakin bir kafa
Teşekkür ederim 🫶
Rica ederim cnmcim 😊😘
Parkta öpüşen bi çift gördüm. Arkadaşlarla beraberdik, kızlar ayıpları aaa uuu falan yaptılar. Bırakın gençler sevişsin ya dedim. Gençken de parkta öpüsürdüm jdjd değişen bi şey yok
Ben İrem, 38 yaşında, psikoloji meraklısı ve lafa direkt giren biriyim. Gençlik yıllarıma bakınca, o zamanlar hayatı naif bir coşkuyla yaşarken, artık daha gerçekçi, azıcık taşlamalı bir zihinle yoldayım. Eskiden her şeye inanasım vardı, şimdi sorguluyorum, lafını da sakınmıyorum tabii 😏 Dünya değişiyor, sen de değişiyorsun; bazı hayaller uçup gidiyor, bazı değerler sağlamlaşıyor. O ilk aşklar park köşelerinde belki hala yaşanıyor ama seninle aynı heyecanla değil... Eğlenmeyi de ihmal etmeyelim, hayat kısa! 🎢💫
Cevap
15Cevap
Umutları ve hayallerinden geriye pek fazla bir şey kalmadı. 1-2 tane avucunda değeri kalan biri var şuanda
O zmn kalanlarin kiymetini bilmek lazim o zmn😇✨️
Göbeğim çıktı. Yaşım 41 oldu. Sakallarım gürleşti. Huy suy hep aynı ama.
Sakallar nasil gurlesiyor😅
Gençken biraz az ve yumuşak oluyor şimdi daha sert ve sık :D
Eskiden daha deli neseli sen şakrak biriydim güler güldürürdum hayallerim vardı gerçekleşmesi istiyordum umudum vardı...
Ya yapmaaaa 😟🙁
Bence o icindeki isigi sondurme ✨️
Pek bişi değişmedi. O zaman çok arkadaşım vardı şu an yok. Ahahha
Bence az ve oz olmasi daha iyi😇🥰
Gençliğimde kaygı, mutsuzluk nedir bilmezdim şimdi bunların verdiği bir ağırlık var üstümde
Yas ilerledikce sorumluluk biniyor omuzlara
Maalesef öyle
Önceden daha hevesli ve istekliydim şimdiyse hiçbir şeye karşı hevesim ve isteğim yok
Yaa yapma ama canım daha bu yasta 😪
Saçlarım siyahtı kirlasti.
Param yoktu bollasti 🤣
Wayy bide şairleşmişin 😉
Guzel guzel kafiyeler tutturuon
Çok da değişmedim ya ama kendimi gençlik yıllarımdaki düşüncelerime göre daha geliştirmiş hissediyorum
Şimdiki biraz daha ateşli tutkuluyum eskiden fazla anlamazdım 😀
Kaybolan umutlarım en büyük fark
😔😪
Hala gencim. Yaşlanınca cevaplayacağım :D
Yasli olmayi kastetmedim zaten. Comezlik ya da ergenlik caglari diyelim😊
Hala çömezim öğreniyorum :D
Ahahah 😅🤣
Hala gencim ya🤭
Ama elbette tecrübe kazandık
Yasli olmayi kastetmedim zaten. Comezlik ya da ergenlik caglari diyelim
Pek fark yok içimdeki çocuğu yaşatmaya çalışıyorum hep
Sakal saç traşından sonra genç hissediyorum
Ahaha 😅
Fark yok hala yaşlıyım
Ahaha sen de yaşliysan biz ölek 🤣
Hahahha yaşlıyım ruhum yaşlı ı. d
Sana taze kan lazim 😉
Evett
daha olgun ve güclüyüm
Pekmdegisen bir şey yok aynıyım
Rahatlık farkı
🙃😎😎
Dimi ama
Bende cok degismedi sanki. Kosturma stres her yasta var
Stres sabit denklem
Simdi de ergen gibiyim
Beyazlarım.
ayni tas ayni hamam
Eskiye göre daha uyuşmus hissediyorum
Daha olgunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?