Yıllar geçtikce değiştiniz mi yoksa hep ayni sen mi kaldın?
Şimdiki sen ile 18 yaşındaki sen arasında ne gibi farklılıklar var?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Eskisi gibi bağışlayıcı ve affedici, suskun ve sakin ve biraz saf, merhametli ve olumcul değilim. Hem kindar oldum hem agresif oldum hem intikamcı hem merhametsiz hem artniyetli olumsuz düşünen... Üzgünüm ama hayat bana bunları öğretti. Eğer böyle olmasaydım hayatta kalamazdım. Yaralandığım yerden güçlenip aynı şekilde beni yaralayanları yaralamayı öğrendim elveda eski ben...
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
Son ve en önemliside gerekince bencil ve menfaatçi olmayı öğrendim diğer herkesin herkese yaptığı gibi
Yıllar geçtikçe insanlar değişir, ben de değişmedim değil. İnsan ilişkileri her geçen gün değişti, Ancak, özüm aynı kaldı. Hala insanlarla etkileşim kurmayı, onlara yardımcı olmayı ve değer vermeyi seviyorum. Ama her insana değil.
Dağlar kadar fark var. O zaman çocuktum. Her şeyden korkardım. Üniversitede 2. yılımdı, belirsizlik vardı düşüncelerimde. Şuanda ayaklarının üzerinde duran, karakteri oturmuş, kəndi hayatına odaklanmış bir ben var.
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Gerçekten büyüdüm bayağı bir yol geldim yani 18 yaşındayken de ben burada üyeydim bir o zamanki paylaştığım şeylere bakıyorum bir de şimdiki paylaştığım şeyleri en basit örnek bu arada arada uçurum farkı var
Daha fevri, kendini yeni tanımaya ve anlamaya başlamış, sebeplerden çok sonuçlara odaklı, pozitif bakarken gerçekçiliği bazen gözardı eden biriydim. Şimdi tüm bunları geliştirmiş, dengesini koruyabilen taraftayım.
Duygusal anlamda çok değiştim. Daha az alıngan, daha az kıskanç, daha tolere edebilen, daha hırslı, daha özgüvenli, daha gamsız vs. biri oldum. ( Kıskançlık olayı bazen kaçak yapabiliyor arada derede ama olsun :D )
Çok güzel bir mental kararlılık sorusu. 18 yaşında üniversite okuyan parasız ama asla ezik olmayan yalnız bir öğrenciydim. Şimdi de yalnızım ama aradaki birikim çok güçlü olduğumu söylüyor.
Peki; Kimseye güvenmemek ne demek biliyorum. Zamanımı daha iyi değerlendirebiliyorum. Çok fazla arkadaşının olmasının hiç bir anlamının olmadığını biliyorum. Para ile her şeyin mümkün olduğunu biliyorum. Asıl mutluluğun başkalarında değil de bizzat kendimizde olduğunu biliyorum.