Beklediği karakterde çıkmadım diye benimle iletişimi kesti?

arkadaşlar karşılıklı ciddi düşündüğümüz biri vardı daha doğrusu o ilk benden hoşlanmış görüp beğenmiş benim onunla konuşmam biraz uzun sürdü sonra konuştuk falan anlaşamadık aslında benim için her şey normaldi ama o sürekli bana ev işleri hakkında veya dini konular hakkında sorular sordu bende ters tepkiler verdim sinirlendiğim için normalde herşeyi yaparım tabiki sadece kendimi köle gibi hissettim yani benim ilgi alanlarımı sorması gerekmez mi kendisi tanışmak isteyende beğenende kendisi sonra benim karakterimi sevmedi sanırım daha sakin bir köle arıyordu herhalde ben birde sosyal biriyim sanırım bu asosyal birini arıyordu her neyse beni çok asi buldu ama asi olduğumu düşünmüyorum sırf bu yüzden beni terk etti bilmiyorum sizce kim haklı tanışmada sorulacak şeyler var tamam ama hep aynı konular falan bir süre sonra bende sinirlendim ters tepkiler verdim bilmiyorum evde oturacak her istediğini yapacak birini mi arıyordu sizce benden beklentisi neydi bu arada benim işim de var çalışıyorum

Beklediği karakterde çıkmadım diye benimle iletişimi kesti?
Cevapla