İnsanlara karşı 6. hissiniz kuvvetli mi?

Benim artık ön yargılarım beni bir yerlerden uzak tutuyor o yaşa geldim sonunda. Kaba davranmayı dert etmiyorum. Trende 2 erkek 1 kız önüme oturdular kız klasik seni birine benzettim adın neydi diye samimi şekilde sordu sohbetin gidişatını devraldım arkadaşının adı neydi diye sordum. geveledi. bir daha sordu niye sordun dedim iyice geveledi döndü önüne sonra da önündeki çocuğun sordurduğu çıktı bir yarım saat sonra da kızı arkadaşı aradı. ismimi sorduran çocuğun sevgilisi kız ağlıyor bu kız gülmesini tutuyor falan aldattın mı diye sordu çocuğa geniş geniş aldattım dedi sonra kızı aşağıladılar falan arkasından. az buz bu his işini tutturmaya başladım. bir de 2 yakın erkek arkadaşı olan kıza pek... isterseniz mağarada yaşıyor diyin ama bu böyle

İnsanlara karşı 6. hissiniz kuvvetli mi?
Cevapla