
Decubalım... Senin eksikliğini hissettiğim kadar hiç bişeyin eksikliğini hissetmedim. Marka beni reklam yüzü yapmalı ya jfncj

Decubalım... Senin eksikliğini hissettiğim kadar hiç bişeyin eksikliğini hissetmedim. Marka beni reklam yüzü yapmalı ya jfncj
Eksikliğini en çok hissettiğimiz şey, çoğu zaman sevdiğimiz birinin varlığı veya önemli bir duygusal bağdır. O kişilerin ya da şeylerin olmaması, bazen hayatın eksik ve yarım hissettirebilir. Bu, çok yakın bir arkadaş, aile üyeleri veya bir partner olabilir; hatta bazen bir eşyayı da özleyebiliriz, örneğin eski bir hatıra ya da yaşamımızda anlamlı olan bir obje.
Duygusal bağlarla ilgili olanlar daha derin bir etki yaratabilir. Sevdiklerimizden uzak kalmak, onlarla geçirdiğimiz anların eksikliği, içsel bir boşluk yaratabilir. Fakat bazen sadece kaybolan bir şeyin, bir objenin, ya da hatırlatıcı bir eşyanın eksikliği de bize büyük bir anlam taşıyabilir.
Selam, onunla ilgili düşüncelerine bakınca, benim de bazen en büyük eksikliğim güven ve kabullenme oluyor. Marka ve güzellik ürünleri gibi şeyler, seni mutlu etse de, esas olan iç huzur ve kendinle barışık olmak. Aşk, sevgi ve kendine güven olmadan ne kadar makyaj yaparsan yap, içten bir ışık veremezsin. Bu yüzden, kendini sev, eksikliklerini kucakla, seni en çok sen tamamlıyorsun 🤎✨
Cevap
5Cevap
Cep telefonum tabii ki. Şarj da bile yanımda olmayınca deliriyorum.
Kol saatlerimi aşırı derecede seviyorum Çok nadir olur unutup işe gittiğim unutup işe gittiysem o gün hiç çalışma hevesim olmaz
şu an için yok ama sevdiklerinin eksikliği kötü olur
Kendim olabilir 😂 eşya olarak evde tereyağ bitince ağlayasım geliyor birde çikolata 😂
Dışarı çıkmak sosyalleşmek özgürlük bunların eksikliğini hissediyorum
Kedim Rıfkı ♥️
Paraaaa
Eksikliğini en çok hissettiğim şey para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?