Bugün kısa ve öz bir soru ile sizlere suâl etmek isterim. Hayatınızda yokluğunu yahut eksikliğini hissettiğiniz. "Olsaydı nasıl olurdu, şu an olsaydı... olurdu" Gibi, kendi içinizde sürekli hiçliğinden rahatsız olduğunuz bir şey/kişi var mıdır?
Yanıtlarınızı bekliyorum. Mutlu olmanızı ve güzel bir akşam geçirmenizi dilerim.
Vesselâm...
En çok yokluğunu, eksikliğini hissettiğiniz şey nedir?
Yalnızlığın eksikliğini hissediyorum nedense, bir türlü yalnız kalıp kafamı dinleyemiyorum, bir şeylerden alıkonulmak, özgürce hareket edememek eksikliğini ve özlemini çektiğim duygulardan. Kendimi çok özlüyorum, yalnız kalmak da muhteşem bir şey, asla yalnız hissetmek istemem, sadece yalnız kalmak istiyorum, halbuki aksine ben hep yalnız hissettim, yalnız kalamadım, anneme, teyzeme bile kendimi anlattığımda dinlemiyorlar beni, neyse canları sağolsun. İşte bu sebeblerden de tek başıma kalıp tüm sesleri kapatıp kendi sesimi duymak istiyorum, benim buna ihtiyacım var, kendimi şarj etmek istiyorum. Her şeyden ve herkesten uzak kendimle baş başa kalmak istiyorum, zihnimi sakinleştirmek ve berraklaştırmak istiyorum. Şu sıralar kendimi hapsolmuş hissediyorum, velhasıl kelam ben özgürlüğün ve kafa dinlemenin eksikliğini h
Var maalesef ki var. Her ne kadar beklentisizlikle sınamaya çalışsam da kendimi, var. Beni ne kadar üzse de, ne kadar olmaması gerekse de var. Her ne kadar pişman etse de uzun ve güzel zamanlarıma ev sahipliği yapmış hislerimin eksikliği var şimdilerde içimde. Alışkanlık belki de, hata belki de. Lakin hasret duyuyor insan işte. İnsan işte... İşte, insan...