En çok yokluğunu, eksikliğini hissettiğiniz şey nedir?

Merhaba Hanımlar&Beyler.

Bugün kısa ve öz bir soru ile sizlere suâl etmek isterim.
Hayatınızda yokluğunu yahut eksikliğini hissettiğiniz. "Olsaydı nasıl olurdu, şu an olsaydı... olurdu" Gibi, kendi içinizde sürekli hiçliğinden rahatsız olduğunuz bir şey/kişi var mıdır?


Yanıtlarınızı bekliyorum.
Mutlu olmanızı ve güzel bir akşam geçirmenizi dilerim.

Vesselâm...
En çok yokluğunu, eksikliğini hissettiğiniz şey nedir?
En çok yokluğunu, eksikliğini hissettiğiniz şey nedir?
Cevapla