Çok gariban görünüyorum ve herkes tarafından ilk başta ezilmeye çalışıyorum ve kavga çıkıyor ne yapmalıyım?

Gariban görünüyorum ama asla öyle değilim ve insanlar ilk başta zorba davranıyor sonra ağzının payını alıyor öyle saygı gösteriyorlar bu durum hep böyle kavga şeklinde gidiyor sizce ne yapmalıyım

Çok gariban görünüyorum ve herkes tarafından ilk başta ezilmeye çalışıyorum ve kavga çıkıyor ne yapmalıyım?
Cevapla