Nedenbilşyon mu sanki insanlar sürekli laf sokuyor gibi geliyor. Ben de cevap veriyorum sonra huzur bozan benmişim gibi görünüyor öyle banaatıyolar çamuru gayet de laf atıyolar ben bişi çıkarmıyorum.
En son işte bana instadan sürekli fake diyolar. Bi çocuga bunu anlattım. Ses atamam müsait deilim dedim herkese dediğim gibi. ( herkes öküz olduğu için kimse bunu anlamıuo) at nolcak mesajı ile bakışıyorum. Sonra çocuk dedi ki neden gittikleri belli oldı dedi. Ben de dedim ki kimseye ses ve foto atıp bişi kanıtlamak zorunda değilim giden kendi kaybeder müsait olmadıgımı anlamayan insan değildir dedim. (Müsait olmam çok zor dedim saçma dedi) saçma demesi laf atmaktır. Ben ufacık bişeyin anlaşılmasını istiyorum ya çok mu zor bunu anlamak ya? Saçma demek laf atmaktır. Üstüne gidenler niye gitmiş demek laf atmaktır. Sonra nerde laf attım diyor ben haksızmışım şizofrenmişim gibi. Offff deliricem böyle olanlara. bide hayatta başarılae diyip gidiyor sanki haklı basit biliyim bile anlayamıyo
Sanki yalancı benmişim gibi oluyor. Alttarafı sabır istedik atıcaz sonra dedik ya bıktom bu insanların sabırsızlıgı ve egosundan aynen o haklı ben fake yim bıktım ya bıktım
hm anladım yalancı konumuna sokmuş fake olduğunu iddaa ederek bu seni germiş üstüne gidenler belli diye onları haklı görmesi de seni germiş. Böyle şeylere takılma sana saygı göstermeyen insanların hayatında olmaması en doğrusu zaten.
Saygısızlık olduğu belli dimi işte... Bukadar saygısızlık yeter dedim yazma dedim. EGOSU DEVREYE GİRDİ VE DEDIKI HAYATTA BAŞARILAR. öaösmdmmddmmsmemsmd
Kendimi savununca değişiksin sıfatını yapıştırıyorlar. Ya da anlattıgım bişeye saçma denmesi deli ediyor beni. Ben gayet normal biriyim kendimi savunuyorum sadece nerde laf attıgı da belli.
Doğru değil mi. Ben çok safım ne üste çıkmaya çalışıyorm ne ezmeye. Ne fikrine saçma demeye. Ego savaşına giriyorlar. savaş mıyor gibi görünürken bile öyleler insan bunu hissediyor anlıyor
Evet ama ben ne olursa olsun iyiliğimi ve saflgımı bırakmayıp mücadele ediyorum onlarla. Binevi akıl savaşı sonuöçta. Saldıran kötü ise savunan da iyi ise ben de kazanabilirim sonuçta dimi? Ömrüm boyunca kimseye saldırmayacağım hep savunucam kendimi mesela. Ve iyiliği savunurken çok mutlu hissediyorum. Asıl anormal olanın onlar olduğunu hissettirmek istiyorum
Saldıran birine karşi susup engellemek yerine iyi olduğumu anlatmaya çalışıyorm mesela onun dilinde. sonra zaten yine engelliyorum. Manipüle mesela çok büyük bi kötülük bence. bunu geri savurmak çok güzel hissettiriyor zeki bi kız olup kötü düşünceli lere karşı kazanmak hoşuma gidiyor.
Zaten kötüye kötülük ile karşılık vermek onun gibi olmaktır. Bende mesela hep iyilik yaparım genelde kullanırlar işleri bitince de giderler ama ben asla iyilik yapmaktan vaz geçmedim geçmem de. Sen kendin olmaktan vaz geçme doğru bildiğin ile kal.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Düşük zekalı olmanın doğal seleksiyonu
Kibar olmayı bilmeyenlere karşı gelişen doğal seleksiyon.
Kibar olamayanlar özel son. Naif olmayı dene.
Kendinle bile kavga edecek gibisin.
Çok iyi biriyim ben çok kötülük ne bilmiyorum
O zaman neden sürekli kavgalısın?
Nedenbilşyon mu sanki insanlar sürekli laf sokuyor gibi geliyor. Ben de cevap veriyorum sonra huzur bozan benmişim gibi görünüyor öyle banaatıyolar çamuru gayet de laf atıyolar ben bişi çıkarmıyorum.
Cevap veriyorum huzur kaçıyor saygı bozuluyor birden
Alınganım ama bu kaba oldukları ve laf soktukları gerçeğini değiştirmez. Sonra engel işte
Anladım en son ne dediler mesela laf soktuğunu düşünüp engellemene sebep olan olay ne oldu?
En son işte bana instadan sürekli fake diyolar. Bi çocuga bunu anlattım. Ses atamam müsait deilim dedim herkese dediğim gibi. ( herkes öküz olduğu için kimse bunu anlamıuo) at nolcak mesajı ile bakışıyorum. Sonra çocuk dedi ki neden gittikleri belli oldı dedi. Ben de dedim ki kimseye ses ve foto atıp bişi kanıtlamak zorunda değilim giden kendi kaybeder müsait olmadıgımı anlamayan insan değildir dedim. (Müsait olmam çok zor dedim saçma dedi) saçma demesi laf atmaktır. Ben ufacık bişeyin anlaşılmasını istiyorum ya çok mu zor bunu anlamak ya? Saçma demek laf atmaktır. Üstüne gidenler niye gitmiş demek laf atmaktır. Sonra nerde laf attım diyor ben haksızmışım şizofrenmişim gibi. Offff deliricem böyle olanlara. bide hayatta başarılae diyip gidiyor sanki haklı basit biliyim bile anlayamıyo
Neden bukadar sabırsızlar ve fKe diye iftira atıyorlar?
Nefret ediyorum ya nefretttttttt
Sanki yalancı benmişim gibi oluyor. Alttarafı sabır istedik atıcaz sonra dedik ya bıktom bu insanların sabırsızlıgı ve egosundan aynen o haklı ben fake yim bıktım ya bıktım
hm anladım yalancı konumuna sokmuş fake olduğunu iddaa ederek bu seni germiş üstüne gidenler belli diye onları haklı görmesi de seni germiş. Böyle şeylere takılma sana saygı göstermeyen insanların hayatında olmaması en doğrusu zaten.
Saygısızlık olduğu belli dimi işte... Bukadar saygısızlık yeter dedim yazma dedim. EGOSU DEVREYE GİRDİ VE DEDIKI HAYATTA BAŞARILAR. öaösmdmmddmmsmemsmd
Bu lafı kimler ediyor biliyoz. Yazık
Yazma dedikçe daha da delirip üstüne geliyorlar. Evet
Bu neden böyle?
Yani ses atmadın diye bu kadar triplere girmeleri de ayrı saçma üste çıkma çabaları v. s. bomboş işler fazla takma kafana keyfine bak.
Yazma demene rağmen ne diye yazıyor ki madem inanmıyor sana?
Evet insanların bu ego ve inadını ben anlamıyorum ve çok korkuyorum
Yazma dedikçe kuduran okadar çok ki anlatamam
Günümüz böyle insanlar sadece benci dünyayı kendi etraflarında döndüğünü sanıyorlar.
Kendimi savununca değişiksin sıfatını yapıştırıyorlar. Ya da anlattıgım bişeye saçma denmesi deli ediyor beni. Ben gayet normal biriyim kendimi savunuyorum sadece nerde laf attıgı da belli.
Saçma kelimesini bende sevmem herkesin zevkleri düşünceleri farklıdır sana uymasa da saçma yerine daha düzgün kelimeler seçmeli insan.
Alınan kişi anormal gibi yapıyorlar asıl üzen ve ddalevere peşinde olanlar anormaldir.
Doğru değil mi. Ben çok safım ne üste çıkmaya çalışıyorm ne ezmeye. Ne fikrine saçma demeye. Ego savaşına giriyorlar. savaş mıyor gibi görünürken bile öyleler insan bunu hissediyor anlıyor
İşlerine gelmedi mi anormalsin hastasın ergensin v. s. yapıştırırlar çok fazla şey bekleme onlar gibi insanlarda kelime darağacı da kısıtlı.
Saf olunca karşısı bunu anlayınca ya kullanmaya çalışır ya da böyle üste çıkmaya.
Evet deli lafı bile yemiştim sevdiğim birinden tek amacım onu konusturmaktı :(
Seni anlıyorum insanlar karşısında kendisinden farklı kişileri görünce saçmalayabiliyor.
Evet ama ben ne olursa olsun iyiliğimi ve saflgımı bırakmayıp mücadele ediyorum onlarla. Binevi akıl savaşı sonuöçta. Saldıran kötü ise savunan da iyi ise ben de kazanabilirim sonuçta dimi? Ömrüm boyunca kimseye saldırmayacağım hep savunucam kendimi mesela. Ve iyiliği savunurken çok mutlu hissediyorum. Asıl anormal olanın onlar olduğunu hissettirmek istiyorum
Saldıran birine karşi susup engellemek yerine iyi olduğumu anlatmaya çalışıyorm mesela onun dilinde. sonra zaten yine engelliyorum. Manipüle mesela çok büyük bi kötülük bence. bunu geri savurmak çok güzel hissettiriyor zeki bi kız olup kötü düşünceli lere karşı kazanmak hoşuma gidiyor.
Zaten kötüye kötülük ile karşılık vermek onun gibi olmaktır. Bende mesela hep iyilik yaparım genelde kullanırlar işleri bitince de giderler ama ben asla iyilik yapmaktan vaz geçmedim geçmem de. Sen kendin olmaktan vaz geçme doğru bildiğin ile kal.
Kendini anlatmaya çalışmak seni yorar ki anlamaz da o tipler uğraşmana değmez.
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Neyi bulamiyosun sorun ne 🤔
Düzgün biri yok!!!
İyilerin imtihanı zordur bnde bulamadim ama Allah tan ümit kesilmez😂
Bn aramiyom artk o bulsun beni😆
Ne oldu be güzelimm
Yasın nedır ve nerede yasıyorsun
Neden tanıstıgım herkesle sonu kavgayla bitiyor neden
20 denizli ya
Nereden tanıyorsunuz
Nasıl tanısyorsunuz yanii
İsmin nedır
Aa aa çok ayıp sus kız
Biliyorum senin ilacını
Niye ediyorsun ki
Laf sokuyo sanki herkes. Sonra nerde laf soktum diyolar kibarlıgı bilmeyenler. Ben kadar ince düşünen yok bişi sorarken ederken. Herkes ökz.
Ne ariyosun awk
Sana sağlam vurmak lazım
Kavga etmeden dövüşün