Sebebini öğrenmek mi ister yoksa güle güle gibi kısa kesip yoluna devam mı edersin?))

Sebebini öğrenmek mi ister yoksa güle güle gibi kısa kesip yoluna devam mı edersin?))

Masadan öyle bir kalkacaksın ki bazen;
Geride kalan kendini garsona bırakılmış bahşiş gibi hissedecek.
Kadınlar ince düşünceli, ayrılık kararı aldıysa döndürmek zordur artık. Dinlemeye gerek yok.
Cevap
22Cevap
Güle güle fazla bile olur. Nefes tüketmeye değmez.
Gitmek isteyen gidiyorsa zaten kafasında planlanmıştır. Dur desende bir gün yine gidecektir. Diyecek bir şey bile bulamaz insan o an.
İlişkinin gidişatıyla ilgili bir problem varsa zaten tamam der çekilirim ama hiç bir sorun yokken neden diye sorarım
Güle güle yolun açık olsun ama geri dönmemek şartıyla dönersen eğer beni bıraktığın yerde bulamayacağını bilmelisin
Sebebini sorarım söylemek istemez ise sen bilirsin der çeker giderim ama üzülür müyüm evet
Önce sebebini öğrenmek isterim sonra yolları ayırabiliriz
Ayrılığa kadar gelen süreç az çok bilinir. Ben tamam der geçerim.
sebebini sorarım hata yaptıysam çözeriz (ayrılmak istiyorum öyle kolay söylenecek bir şeyse çözmeye gerek kalmaz tabi) ha derse sıkıldım vs. vs. hassekter ordan gibisinden
Eyvallah sen bilirsin
En azından sebebini sormak lazım bence, gelecek ilişkilerde daha dikkatli olmak için, sonra da Allah’a emanet der bitirirsin
Yolun açık olsun
Bay bay
Allaha emanet ol 👋🏼
O konu bana ağır gelir açma Yasemen
Anca gidersin akqkkqkw
Güle güle derim ne sorcam
seni tanımak güzeldi, hatta başarılar
Sebebini öğrenmek isterim
Yolun açık olsun...
Sebebini öğrenip ayrılırım
Allah yolunu bahtını açık etsin.
Okeeeyyyy
Derim 😂
en kısadan peki yolun acık olsun derim
Kapı açık yol senindir gideceksen sen bilirsin
Eh sebebini sormadan güle güle diyecek kadarda eşşek olmamalı insan.
Seviyorsam sebebini öğrenmek isterim ya
Ne yapıyormuşum?
?
,?
Ne demeye çalışıyorsun anlamıyorum ama burdan konuşmayalım lütfen
Noldu aşkım diyordun 😂 şimdi
Konuşmuyor mu olduk
Bay bay de geç
Güle güle diyip arkana bakmıcaksın.
Defol git derim😂
Tamam
Sebebini öğrenirim..
Sebebini dinlerim sonra da güle güle..
TM. Defolll
Sebebini sormam...
Peki der geçerim
Güle güle
Elveda.
bay bay
Sebenini sorarım ondan sonra
Hamileyim..
Sen bilirsin
son bi kere cak bana
Sebebini sorarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?